Retourbeleid

Als bedrijfsmatig afnemer mag u producten uiteraard retourneren.
Als wij het door u geretourneerde artikel hebben ontvangen zullen wij u dit crediteren naar rato.
Voor beschadigde / gebruikte artikelen of beschadigde / ontbrekende verpakking zal een een gedeelte van de nieuwprijs worden gecrediteerd.
Verzendkosten worden niet gecrediteerd en de uiteindelijke credit zal maximaal 80% van de aanschafprijs zijn.
Bij retourneren van een product vragen wij u een volledig ingevuld retourformulier mee te sturen.
Dit formulier kunt u HIER downloaden.
U krijgt altijd een credit voorstel van ons.
Alleen franco aan ons adres verstuurde artikelen worden door ons aangenomen!
Uitgezonderd zijn producten die speciaal voor u besteld worden, deze kunnen we helaas niet terugnemen.

Verkeerd artikel ontvangen
Controleer altijd of het artikel dat u ontvangt hetzelfde is dat u besteld heeft.
Mocht u per ongeluk een ander artikel hebben ontvangen, dan kunt u het binnen 7 dagen na ontvangst kosteloos retour sturen.
Neem in een dergelijk geval altijd eerst contact met ons op.

Klachten
Voor vragen kunt u per e-mail info@nstbv.nl contact opnemen met de NEHO Speciaal Techniek BV.
Daarnaast is het ook mogelijk om telefonisch contact met ons op te nemen via telefoonnummer 0182-387522(normaal tarief).
Onze medewerkers helpen u graag verder.
Is uw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen, dan kunt u deze schriftelijk indienen bij NST.
Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer naar:

Neho Speciaal Techniek BV
T.a.v. Afdeling klachten
Goudstraat 12
2872 ZS SCHOONHOVEN
Zodra wij uw brief hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging.
Een inhoudelijke reactie ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.