RMA

 

 

 

Vul hieronder de velden en verzend uw aanvraag.
Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk een RMA nummer toezenden waarmee u uw reparatie kunt aanbieden.

Bedrijfsnaam:*
Debiteur:
Adres
Postcode:
E-mail:*
Telefoonnummer: *
Apparaat (naam, type)*
Uitgebreide klachtomschrijving:*
Accessoires: (bijvoorbeeld kabels, bedienpanelen)

Wij vragen u uw defecte apparatuur op te sturen ter beoordeling van het defect.
Bij eenvoudige reparaties zullen wij zonder opgaaf van kosten het apparaat herstellen.
In de overige gevallen zullen wij eerst contact met u opnemen.

Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is of defect raakt. In dat geval voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing.

De fabrieksgarantie is afhankelijk van het gekochte product, de meeste Victron producten hebben 5 jaar garantie.
Binnen deze garantie(periode) heeft u recht op herstel of vervanging wanneer het product buiten uw schuld om:
– niet compleet was, bij aflevering kapot is, of het niet goed doet.
– niet kan, wat de verkoper toegezegd heeft.
Let op: normale slijtage of slijtage vanwege intensief gebruik zijn hiervan uitgesloten. Dit hoort er nu eenmaal bij als u een product gebruikt.
Wanneer blijkt dat het product gebrekkig is en dat het defect er al moet zijn geweest toen u het product kocht, zorgt NST voor herstel of vervanging.
Li-ion accu’s hebben 3 jaar garantie, alle andere batterijen hebben 2 jaar garantie.
Op de producten van Den Haan Rotterdam, Dutch Electro en Hella  heeft u 2 jaar fabrieksgarantie
Let op, op demo modellen, B keus of gebruikte artikelen kunnen afwijkende garantietermijnen van toepassing zijn.

Wanneer een defect buiten uw schuld om is ontstaan geldt het volgende:
Als het defect zich binnen de garantie termijn voordoet hoeft u in de meeste gevallen geen kosten te betalen bij reparatie of vervanging.
Beoordeling van garantie zal in eerste instantie in onze werkplaats plaatsvinden in overleg met de producent van het product.
Is het defect ontstaan doordat u dit zelf heeft veroorzaakt? Bijvoorbeeld doordat u het product niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt?
Dan betaalt u zelf de onderzoek-, reparatie-, en eventuele bijkomende kosten.
Herstel of vervanging bij een defect, op basis van de wettelijke garantie gaat niet op:
– Wanneer een defect wordt veroorzaakt door normale slijtage.
– Wanneer u niet in het bezit bent van de originele factuur.
– Bij onoordeelkundig gebruik, montage of installatie (gebruik, montage of installatie anders dan volgens de gebruiksaanwijzing).
– Bij beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid.
– Bij van buitenaf komend onheil (bijv: blikseminslag, waterschade, natuurrampen, etc.).
– Indien anderen dan de NST BV of een door NST BV geautoriseerde servicedienst herstel- of andere werkzaamheden aan het artikel hebben uitgevoerd zonder dat eerst met ons is overlegd.